SPOTKANIE Z SERII ARCHI EXPERT
PROFESJONALNA STRONA ARCHITEKTURY
Termin: 06-12-2018, 17:00
Rzeszów, Rynek 8 – Siedziba SARP w Rzeszowie
Szanowny Państwo. Dokonało się. W tym roku mamy dla Was coś nowego! W imieniu organizatora SARP oddział w Rzeszowie, na fali sukcesu naszych cyklicznych wydarzeń, bliskich spotkań z Architekturą „ARCHI – CZWARTKI”, zapraszamy serdecznie 06 grudnia o godz. 17.00 do Siedziby SARP w Rzeszowie na inauguracyjne, wyjątkowe spotkanie – pierwsze z serii ARCHI EXPERT !
Spotkania inne niż dotychczas, gdyż skierowane nie tylko do miłośników, ale przede wszystkim do profesjonalistów z branży.
Zamknięte warsztaty tylko dla członków SARP oraz IARP .
- Z uwagi na poruszaną problematykę, na wszystkie wydarzenia z cyklu Archi Expert będzie obowiązywała rejestracja!
Spotkanie/szkolenie I
PERSONAL BRANDING – KREOWANIE MARKI OSOBISTEJ.
Spotkanie przybliży słuchaczom narzędzie kreowania marki własnej poprzez wstępną analizę osobistego wizerunku – tego kim jestem i jak mnie widzą inni. Ponadto, uczestnicy spotkania dowiedzą się jak skutecznie kreować markę własną w oparciu o indywidualne cechy osobowości, charakteru i umiejętności.
Aby móc skutecznie kreować swoją markę niezbędne jest określenie teraźniejszego osobistego wizerunku w oparciu o autorefleksję i feedback otaczającego świata. Wówczas dzięki poznaniu własnego potencjału i zasobów oraz ewentualnych zagrożeń możliwy jest szkic przyszłej marki, kolejno wizji przyszłości określonej w czasie.
Kreowanie marki opartej na autentyczności wymaga dużego zaangażowania i działania wg właściwego sobie klucza do autopromocji i autoprezentacji.
Spotkanie/szkolenie II
Architekt – idealista czy ekspert?
Spotkanie wprowadzi uczestników w proces kreowania indywidualnego systemu wartości, na którym słuchacze będą mogli zbudować trwałą markę, definiując w ten sposób własny model osobowości marki. Współcześnie osobowość architekta jest rozdarta między światem pełnym ideałów i komercyjnych przesłanek. Określenie misji, wizji i cel-owości swej pracy pomorze uczestnikom ukierunkować osobisty rozwój dopełniający kształt przyszłej profesjonalnej marki wyznaczającej finalną wartość mierzoną w pieniądzach – wynagrodzeniu za wartość dodaną do projektu, nie za sam projekt.
Model osobowości marki inaczej szkielet lub ramy osobliwej indywidualności nadają marce trwałości i wypełniają jej masę – materię postaw i zachowań. Jednak jej siła oddziaływania na innych jest skuteczna dopiero wtedy gdy realnie zmienia się programowanie umysłu i odczuwalna jest zmiana mentalna. Np. z ograniczeń i zagrożeń na wyzwania i szanse. Tylko tak człowiek może urzeczywistniać swoje myśli i urealniać zawodowe ambicje.
Właściwie zdefiniowany model osobowości marki, wzmocni poczucie wartości uczestników, ich pozycję społeczną i determinację w działaniu.